دریای دریایی
دریای دریایی

دریای دریایی

میلاد مصطفی مبارک.

عجب عید میلادی داشتم . همش کار و کار و کار با عدد و رقم و ...

وبلاگمو به قدیس دادم خدا کنه نظراشو بنویسه.

بعد از چند ساعت کار فایل صوتی رو که برام میل کرده بود برای دویست و هفتاد و چندمین بار گوش کردم بعد دفتر خاطراتمو باز کردم و چشمم به شعر گونه‌ای خورد که پارسال برای قدیس نوشتم و تو داستان قدیس بطور کامل آوردم ولی دو بند اولش خیلی تو حال و هوای اون فایل صوتی که شرحش رفت بود. دو بند اولش اینه:

< صدایت چون ترنم باران  چون صدای جویباران  چون آواز پرندگان مهاجر   زیبایی موسیقی خداست و شنیدن آن عبادتی عارفانه.

کلماتی که با زبان و لبهای تو ادا می‌شوند  چون قطره‌های بارانی هستند که بر جان کویری من می‌بارند و به آن حیات دوباره می‌بخشند. پس بگو تا بشنوم که برای من نه موضوع سخن که خود سخنت زیباست.>

 امشب باید درس فردارو آماده کنم پس خداحافظ .    

نظرات 1 + ارسال نظر
رهگذز سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 06:05 ق.ظ

میلاد محمد امین بر شما هم مبارک باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد