دریای دریایی
دریای دریایی

دریای دریایی

عیسی فرزند انسان!




عیسی مسیح هرگز ازدواج نکرد اما زنان را دوست می‌داشت. چون همه زنان را با صداقتی پاک می‌شناخت.

...........

گویند: عیسای مسیح به آیین موسی اهمیتی نمی‌داد و روسپیان اورشلیم و شهرهای اطراف را می‌بخشید.

من خود آن زمان از نگاه مردم روسپی بودم، زیرا به مردی از صدوقیان عشق می‌ورزیدم که همسرم نبود.

روزی صدوقیان به خانه‌ام آمدند و معشوقم را کنارم یافتند. مرا دستگیر و زندانی کردند. امامعشوقم مرا رها کرد و گریخت!

آنگاه مرا به میدان شهر آوردند، آنجا که مسیح به مردم آموزش می داد. مرا با اشتیاق تقدیم او کردند تا او را بیازمایند و با دامهای خود دربند کشند. اما عیسای بزرگ مرا محکوم نکرد. بلکه لباس ننگ بر تن آنان کرد که می‌خواستند مرا آلوده به ننگ کنند. و آنان را بسیار نکوهش و توبیخ کرد و مرا آرام و آزاد گذارد.

پس از آن، همه میوه‌های بی‌طعم زندگی بر دهانم خوشگوار آمد و همه گلهای بی‌بو بر مشامم سرچشمه عطرهای خوشی شدند. زنی شدم بی‌خبر از همه خاطره‌های ننگین. 

آری آزاد شدم و سربلند چون دیگر مردمان.


                                                                           جبران خلیل جبران

   تا بعد..... 

نیلوفرانه!




..... این چه عادت گندیه که دارم. هر وقت دلم گرفته‌اس و احساس می‌کنم بار غم داره کمرمو خم می‌کنه بیشتر می‌خندم و شوخی می‌کنم. نه به اون صورت کاری ازم برمیاد نه درست به ورزشم می‌رسم فقط شعر می‌تونم بگم اونم به یاد شاهد و ساقی شبهای تنهاییم.....

... دعام کنید این بحرانم پشت سر بذارم تا بتونم رسالت ناتموم خودمو به انجام برسونم...

این روزا نیلوفرانه قیصر امین پور با صدای افتخاری خیلی بهم آرامش می‌ده:


خدایا عاشقان را با غم عشق آشنا کن

ز غمهای دگر غیر از غم عشقت رها کن

تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری

شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن


تا بعد....


عشق اینترنتی!



             نمایشنامه‌ای در چهار پرده

               پرده اول (رویchat )

     - تو تنها کسی هستی که نوشته‌های منو کامل می‌فهمی.

      - ID منو از کجا گیر آوردی؟

      - از یکی از وبلاگا، تو چه جوری به من علاقه‌مند شدی؟

       - از نوشته‌هات، ولی فکر کنم تو منو بیشتر دوست داری.

                                          


    پرده دوم (روی
    mail )


    - میخوام احساستو راجع به من بگی.

              - دوستت دارم و احساس می‌کنم روحمون خیلی به هم نزدیکند. تو احساستو بگو.

               - هم برات احترام قائلم، هم دوست قابل اعتمادی هستی هم I love you..

               - من به داشتن دوستی مثل تو افتخار می‌کنم.


                                             

     پرده سوم (حضوری)

    بعد از 5 روز بی‌خبری مطلق

          - این همه راهو اومدی منو ببینی؟ چه جوری پیدام کردی؟!!!!

            - پرسون پرسون پیدات کردم. چند روز بود ازت خبری نبود خیلی نگران بودم، نمی‌تونستم کار کنم. حالا    که دیدم حالت خوبه خیالم راحت شد.

           - تو خیلی احساساتی هستی. سرم شلوغ بود می‌خواستم سر فرصت جوابتو mail بزنم.

           - من تا آخرش هستم ولی حدشو می‌ذارم به عهده خودت. ولی یادت باشه تو اول اومدی رو chat من.

          - من صد تا دوست دیگه هم رو مسنجرم Add کردم و باهاشون chat می‌کنم.

           - یعنی من با اونای دیگه فرقی ندارم؟

           - م‌م‌م‌م‌م‌....جوابتو تو mail می دم.

           - نیاز نیست، جوابمو گرفتم. خداحافظ.

                                      
                                                   

     

    پرده چهارم ( رویoff )


    - من با نظر اونیکه میگه عشق گناهه موافقم. وبلاگامم می‌بندم و تو رو هم از لیست دوستان خارج کردم. خداحافظ برای همیشه.

              - خوشحالم که من باعث شدم یه تصمیم قاطع برای زندگیت بگیری. خداحافظ برای همیشه. 

                
                                          


                 تا بعد.......