دریای دریایی
دریای دریایی

دریای دریایی

پروانه و شمع !



بیا عاشق شویم جانا، تمام سختی اش با من

به عشقی پاک و بی پروا، تمام سختی اش با من


شب و روز پیش من باشی، چو یک گل روی یک شاخه

دوتا دیوانه و شیدا، تمام سختی اش با من


شوم پروانه و تو شمع، و گاه، من شمع تو پروانه

بسوزانیم همه غم ها، تمام سختی اش با من


تو گفتی "خواب می بینی مرا سخت است دلتنگی"

بشو در خواب من پیدا، تمام سختی اش با من


بکوچیم از زمینی که بر آن باران نمی بارد

شویم محو در دل دریا، تمام سختی اش با من


تو گفتی این غزل غوغاست ولی آخر ندانستی

که چشم تو کند غوغا، تمام سختی اش با من




تا بعد...

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ب.ظ http://varzeshonline.blogsky.com/

موفق باشی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد