دریای دریایی
دریای دریایی

دریای دریایی

گیاه عشقَه !







. . . و من از سحرگاه دلتنگی‌های جانکاهم


تا ابد

در انتظار دلتنگی‌هایت

                                     خواهم ماند

چون یک عشقّه

در خزان

.....




تا نمی دونم کی...




نظرات 9 + ارسال نظر
یاسمن یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:25 ب.ظ http://moeod7.blogfa.com

سلام
اول وشدم...
خیلی زیباست ((در انتظار دلتنگی‌هایت

خواهم ماند

چون یک عشقّه

در خزان))
لذت بردم اساسی...

خوشحالم دوباره می نویسین...
........در پناه حق....

حسن یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام . آقای بابایی باید بهت بگم : داداش این کاره نیستی . بی خیال شعر و شاعری شو . این چیز هایی که میگی و فکر میکنی خیلی قشنگه ، خزعبلاتی بیش نیست . البته ببخشید ها ، شما استاد من هستید ولی دست از این مزخرفات بردارید . من هم مثل شما طرفدار فروغ هستم اما .... اصلاً چرا اینقدر دپرس هستید . یه کم هم طنازی تو شعراتون باشه بد نیست . بابا زندگی رو خیلی سخت گرفتید . به هر حال من فکر می کنم همون آمار رو تدریس کنید خیلی بهتره . تازه من خیلی انتقادهای دیگه هم ازتون داشتم ( البته بی غرض ) که باشه واسه بعد . ولی به هر حال من براتون دعا می کنم .....

سعید دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:25 ق.ظ http://nale.persianblog.com

سلام عزیز مهربان

و عشق تا بی نهایت ...

ارادتمند

دنیا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام.خوبی؟
چه خبرا ؟ خوش باشی

فرزاد سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.aloneboye.blogfa.com

سلام استاد
زیبا بود. با اجازه تون وبلاگ تون لینک کردم
شما هم یه سری به وبلاگ من بزنید. البته اگه بشه اسمشو وبلاگ گذاشت.

مرد قبیله سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:37 ب.ظ http://hallowsky.blogfa.com

سلام
خوبی استاد من
استاد دیگه به ما سر نمی زنی
ما رو هم گاهی اوقات یاد کنین بد نیست
التماس دعا

یا هو

رضا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 ق.ظ http://MARMOLAK7.PERSIANBLOG.COM

بسمه تعالی

سلام

الله اکبر؛ الله اکبر ولله اکبر ولله الحمد ...

عیدفطر ،عیدتوفیق درعبودیّت ومعرفت است .رمضان، دعوتی است به بازیافتن "خودگمشده"؛ ندایی است برای توجه به خدای فراموش شده ؛ضیافتی است برای تناول از مائده "تقوا" وپایان این مهمانی خدایی،" عیدفطر"است عیدتوفیق بر"طاعت" و"اطاعت "،عید توبه وذکرویادمحرومان .”فطر “٬چیدن میوه هایی است که از ”فطرت“ می جوشد ‼فطر، سپاس نعمتی است که در رمضان نازل شده است .پیروزی برخصم درون ،جشنی روحانی داردبه نام ”عید فطر“ که میثاق بستن با فطرت را از سوی روزه داران مجاهد اعلام می دارد. عید” فطر“ پاداش ”افطار“های خالصانه و بجاست ،مهرقبولی انفاق های با قصد قربت است ،پایان نامه دوره ایثار وگذشت است. فطر ،عید خداجوئی ،خداترسی، خداپرستی وبرکت بخش ”ماه مبارک “است .

عید فطر برفاتحان جهادبا نفس گرامی باد.

عید فطر نوروز پرهیزگاران مبارکباد.

رضا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:43 ق.ظ http://marmolak7.persianblog.com

سلام دوست عزیز/امیدوارم در پناه ایزد منان حوب وخوش وسلامت باشید/متشکر از اینکه قابل دانسته وبه کلبه حقیرانه بنده تشریف آوردید/التماس دعا

دیوونه شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:13 ب.ظ

برای همه عشق شده یه شوخی

کاش فقط برای شما هم یه شوخی بود ن

نه از اون هایی که خنده نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد