دریای دریایی
دریای دریایی

دریای دریایی

روستای دلتنگی !

 

 

روستای دلتنگی را می شناسی؟

 

جایی که عشق

 

 بر دیوارهای کاهگلی اش نقش بسته است

 

و در جویهایش

 

آب تازه جاری است

 

روستای دلتنگی را می شناسی؟

 

و آن در سرزمینی است که ذره ذره ی خورشید را

 

در وجودش جای می دهد

 

و آسمان هر شبش

 

پر از چشمک ستاره هاست

 

روستای دلتنگی را می شناسی؟

 

آنجا که درختها بی دریغ می بخشند

 

و دامن دخترانش

 

هر روز پر از شکوفه می شود

 

روستای دلتنگی را می شناسی؟

 

ولایتی که در آن

 

طراوت باران با بوی خاک

 

                                           پیوندی عاشقانه دارد

 

و شبنم

 

                 در پگاه شکفتن گل

 

                                             حضوری همیشه

 

آری. من از روستای دلتنگی می آیم

 

چون دوست داشتن را

 

                                      باور دارم

 

 

 

 

 

 

تا بعد...

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ساحل پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:48 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
آره.... همه یه مدت تو روستای دلتنگی زندگی کردند. اما ...
فرض کن یه روز بگن زلزله اومده و روستای دلتنگی رو با خاک یکسان کرده.
به نظر من خیلی وقته زلزله اومده.......
دیگه از روستای دلتنگی خبری نیست.

قاقالی لی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:15 ب.ظ http://gha1984.persianblog.com

اما فکر کنم آدرس اشتباست...توی این روستای قشنگ کسی گرفتار دلتنگی نمیشه!مگه اینکه مثه تو از اون روستا بزنه بیرون!

رضا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ http://marmolak7.persianblog.com

سلام /ببخشید که دیر خدمت رسیدم مشکلات کاری بود/امیدوارم که سرحال باشید /البته در پناه ایزدمنان /دلم خیلی تنگ شده بود /راستی ممنون که سرزده بودید/بعد از مدتها من هم به روز کردم /خوشحال میشم سر بزنید /موفق وموید باشید/

رضا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ب.ظ http://marmolak7.persianblog.com

سلام /ببخشید که دیر خدمت رسیدم مشکلات کاری بود/امیدوارم که سرحال باشید /البته در پناه ایزدمنان /دلم خیلی تنگ شده بود /راستی ممنون که سرزده بودید/بعد از مدتها من هم به روز کردم /خوشحال میشم سر بزنید /موفق وموید باشید/

رعنا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 ب.ظ http://hastimanto.blogfa.com

با یه دنیا احساس تقدیم تو باد
_________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@

سلام دوست من وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی و شاد
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد