دریای دریایی
دریای دریایی

دریای دریایی

بارون نگاه!


دوس دارم نماز بخونم زیر بارون نگات

تا طلوع صب بمونم توی آفتاب چشات

دوست پناه بیارم به قشنگی تنت

زمزمه کنی ترانه با ترنم صدات



تا بعد...


نظرات 3 + ارسال نظر
آبی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ http://donyayikemibinam.blogfa.com

گیرم که باخته ام !!!
اما کسی جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحه بازی بیرونم بیندازد، شوخی نیست من شاه شطرنجم !!!
تخریب می کنم آنچه را که نمی توانم باب میلم بسازم ...
آرزو طلب نمی کنم، آرزو می سازم ...
لزومی ندارد من همانی باشم که تو فکر می کنی، من همانی ام که حتی فکرش را هم نمی توانی بکنی ...
لبخند می زنم و او فکر می کند بازی را برده، هرگز نمی فهمد با هر کسی رقابت نمی کنم ...
زانو نمی زنم، حتی اگر سقف آسمان، کوتاه تر از قد من باشد !
زانو نمی زنم، حتی اگر تمام مردم دنیا روی زانوهای شان راه بروند !

من زانو نمی زنم ...

سلام
بعضی پست هاتون رو خوندم
زیبان
خوشحال میشم به وبلاگم تشریف بیارید
درپناه حق

‏*‏ جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

کجائید آقای مهندس‏!‏؟‏!‏

آبی سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ http://donyayikemibinam.blogfa.com

ye donya harf shayad hamshe az jense dard nabashan ama ina...
mamnonam az hozoretan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد